äntligen är jag inte blind längre



Nu är jag hemma, och jag sitter här och äter lunch. Nudelsoppa, yumie! (se bild) I love that stuff. Billigt och enkelt är det också, kostar 5 kr och går på 5 min, perfa! Lovar att det är vad jag kommer leva på när jag flyttar hemifrån. (Har en känsla av att jag pratar lite väl mycket om mat..kanske ska jag starta en matblogg? :P)


Aja, nu undrar ni säkert hur det gick hos optikern? - Det gick jättebra! Först hade jag såklart lite problem med att få i och ut linserna, men efter 2-3 gånger gick det faktiskt. Så nu har jag på mig ett par, som iof måste av igen om ca 1 timme, men det är helt fantastiskt. Jag ser ju verkligen ALLTING! Helt underbart, verkligen. Nu ska jag dit igen den 19/8 för att kolla så att allt stämmer bra och sedan köpa linser dårå. Nu fick jag ett paket som kommer räcka lagom till återbesöket. I l-o-v-e linser.

Kommentarer
Postat av: cattis

linser är sjukt skönt :)

har varit utan hela sommaren och man får typ chock av att man ser så bra när man börjar använda dom igen :P

2008-08-07 @ 15:49:31
URL: http://lillapi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0