Ciao bellas



Hey hoppetossor! Nu drar jag (alldeles strax) till sollentuna c för att handla och möta upp M, M&A för att sedan åka hem till Jullebullen och laga middag. Härliga tider, <3

Förresten har jag tagit ut linserna nu, eftersom jag bara fick ha dem i två timmar första dagen. Så nu ser jag inte lika bra längre, crap. Jag som var så lycklig.

Jag tänkte dra en Dagens Outfit nu när jag ändå är igång, och har laddat upp en bild. (Förlåt för fjortisbild m. kameran i spegeln, men utan självlösare eller fotograf är detta det enda sätt att få med hela kroppen på bild..tjohej)
Klänning - H&M
Jacka - Urban Outfitters
Leggins - ICA
Skor - Wedins

Kommentarer
Postat av: helena

klänningen är skitfin verkligen <3

2008-08-15 @ 19:08:50
URL: http://helenathereisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0