I'm a terrible person - let's eat pizza!

Det blir inte av att åka in till stan och äta idag, eftersom mi madre har en terrible headace. Men jag och pappa åker och hämtar mat på PIZZA HUT istället. Yummie, let's go fat! Nämen, jag älskar deras pizzor, så det ska nog smaka bra :)



När jag skrev terrible headace i stycket över, så kom jag och tänka på låten 'I'm Shaking' med Rooney, som jag lyssnar på just nu. (Dem sjunger nämligen I'm a terrible person..) Och jag måste medge att trots jag inte har lyssnat på deras låtar på några år, så är dem lite roliga ändå..men mestadels kanske för att dem ger minnen.
   Någon som har hört dessa låtar? Med i OC bland annat, så jag tror mycket väl att många av er har det.

Kommentarer
Postat av: E

jo, jag har rooney låtarna från oc soundtrack:)

2008-08-06 @ 11:03:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0