Just another monday

Calispera söta bloggläsare! Denna måndag börjades med att kattungen (tuva, iris, hilma?) kom in till mig och var på kelhumör, och därefter var det dags för ett sista lager färg på väggen. Så nu är den klar och jag har nyss möblerat om alla möbler så att dem står på sin plats. Asskönt! Nu gäller det bara att få upp lite saker på väggarna, köpa snygga påslakan, överkast och kuddar, och sen kommer rummer se någorlund bra ut. Iallafall mycket skönare och enklare än innan.


Dagen spenderades m. flickorna på bilden. (Gammal bild) De kom hem till mig och vi tittade SATC osv. Trots att alla var aningens sega så var det trevligt. :*

Jag har dock haft en äcklig huvudvärk hela dagen som bara har blivit värre och värre, så jag tackade nej till Lauras erbjudande att ha spelkväll m. henne, Alice och Damgaard och några.. Men nu fick jag höra av Alizzze att dem bara typ ska chilla hos henne, just the two of them, så det kanske blir att vi ses en stund ändå.

Klantig som jag är har jag lyckats få min bakgrund att bli helt vit.. :S Jag bytte och allt gick galant och jag ändrade lite andra småändringar också (som ni säkert inte ens lägger märke till..). Men sen skulle jag lägga till en kalender och där sumpade sig hela bakgrunden..eh vad gör man? Klantig är jag iallafall..

Kommentarer
Postat av: Iris

aah ja måste få träffa söta Iris snart! ;)

2008-08-05 @ 11:23:12
URL: http://irisamandalovisa.blogg.se/
Postat av: Iris

Jag kan göra en header! :)

2008-08-05 @ 11:31:07
URL: http://irisamandalovisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0