ucb-08 nv-mu

Hej allihopa och ursäkta avbrottet! Fast jag vet faktiskt inte om jag kommer fortsätta blogga så mycket om jag ska vara ärlig. Jag kommer nog ha rätt fullt upp ändå..nu när skolan är igång och jag börjar med dansen redan nästa vecka. Men något inlägg nu och då ska jag nog kunna klämma in.

Så, nu är skolan igång igen och det känns faktiskt bra! Jag går allstå Musik/Natur (UCB-08 heter mentorsgruppen) på Rudbeck och trivs bra än så länge. Dock har vi ju inte haft några lektioner än, dem startar imorgon, men klassen verkar rolig och jag har bra mentor osv. Det kan nog blir tre roliga år med mycket nya människor, mycket att lära och mycket musik! :D

Som jag sa innan kommer jag börja dansa igen nästa vecka. Jag och min käre vän Alice sökte till Danshusets nyaste och svårare grupp; Advanced. Och kom in! Härligt, härligt. Det betyder att jag kommer få träffa henne och få dansa tre ggr i veckan! Underbart. Det blir showjazz på måndagar och torsdagar, och sen street på onsdagar. Ser fram emot första lektionen som är på måndag!

(Det cpar sig med bilduppladdningen, så tyvärr får ni ingen bild!:( )

Kommentarer
Postat av: by M

besök min nya butikblogg! :)



Här på by M finns smycken, väskor, inredning mm. Alla saker är handgjorda, unika och till bra priser. Jag tar också emot egna önskemål och beställningar /Marielle

2008-08-22 @ 16:25:34
URL: http://bym.blogg.se/category/om-by-m.html
Postat av: julie

dy är nog världens sämsta bloggerska!!! uppdatera mera

2008-09-16 @ 18:01:18
Postat av: elina

haha jag vet, men jag pallar inte hehe ingen bryr sig säkert ändå ;)

2008-09-24 @ 09:46:41
Postat av: Anonym

Hur är Rudbeck? :)

2008-09-28 @ 20:08:17
Postat av: Iris

sv: hihi ja just den låten är bra men annars, uuusch so scary! ;)

2008-10-15 @ 07:08:36
URL: http://irisamandalovisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0