Wednesday

Idag blev det edsbergsparken med Alice, Maria, Laura (som smet senare) och Julia. Jag hade inte träffat Julia sedan skolavslutningen, så det var härligt att träffa den snyggingen igen!
Efter det åkte jag iväg för att hämta Mamma&Ida från jobbet med pappa. Alla var dystra och trötta och tråkiga så det slutade med att vi handlade på Ica, och nu sitter jag här på mitt rum med munnen full av choklad i väntan på mat. Haha, jag var så grymt hungrig så jag råkade köpa lite..men jag köpte mig frukt också, så det är inte såå illa. Men jag måste säga att choklad är helt grymt underbart! Lugnt bästa godiset! .. Så, bra, nu vet ni vad ni ska bjuda mig på. Haha.
  

Sedan har jag hört rykten om att min bästis är i stan igen. Hon har nämligen varit i skärgården med sin MatHe (som jag säger), men är nu back on track.
Så antagligen blir det träff med henne (Mikaela) och min andra sötsak Maria tonight. Så då blir treligen återförenad igen. (Bilden är ifrån sjuan, på just oss tre)



Nejmen, nu ska jag gå ner och se till att maten blir klar, så man får äta någon gång.
Vi hörs. Pussen

Kommentarer
Postat av: mikaela

love yaah

2008-08-06 @ 23:44:48
URL: http://mikaelaela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0