Lördag

Hej alla glada, jag sitter på mitt rum och hörde nyss världens duns, då all snö som samlats på taket under vintern bara rasade ner, helt oväntat. Skönt med lite tö nu, tycker ni inte?

Vaknade upp med min pojkvän och hade sen egentligen en mysig morgon fast mitt humör var absolut inte på topp.. Trots en höjdarkväll igår. Jag jobbade idag och jag var alltifrån sugen på att göra mig till inför massa småungar.
Jobbar som hjälplärare på Funky Kidz, dans för barn mellan 3-5 och 6-8. Fast nu i efterhand var det ingen fara. Söta är dom iallafall!


Imogen Heap igår var jättebra! Två förband, som båda var coola. Vet dock inte namnen. Lyckad kväll, speicellt med tanke på att allt gick på syrran, hehe. Tack för presenten sis <3


Skulle vilja slänga in en video också, men vet inte hur man gör och orkar inte ta tag i det nu, hehe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0