Jul-vecka

Hello! Jag kom precis hem från en riktig myskväll hos fina Elvira där vi fick catcha upp komma in i julstämningen. Fina människor som jag träffar allt för sällan..
Helgen bestod av en härlig middag på Little persia, dans, dans, dans och lite sång på det (plus trötta jobbtimmar..) Fint!

Jag har ju ingen kamera så denna blogg är så enformig och allt tråkigt.. hade jag en iphone skulle det iofs BARA vara massa foton på mig själv när jag gör grimasher (?) eller töntiga ego pics. Så fort jag håller i en klickar jag fram kameran.. nästan bättre utan bilder tror jag..

Förresten så är jag jätteduktig på att önska mig saker och gör det så lätt som möjligt för tomten att handla. Här har ni årets ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0