life's a musical

Hej peeps. Min aktivitet här försvann väl ungefär samtidigt som Ottson kom hem = ingen dator i sängen längre. Just idag kände jag bara för att kika in och säga att jag faktiskt lever. En riktigt fin helg har flugit förbi och nu väntar en tuff vecka med långa rep och mycket plugg. På TORSDAG och FREDAG smäller det. Musikalen..!! Jag är asrädd för min röst är inte min bästa vän just nu. Hoppas att jag gör mig av med slemmet i halsen och att ni kommer och kollar och lyssnar på en gripande musikal. Det kommer bli grymt bra!

Bästa dagen med sång och sen picknick i Edsbergsparken med massa härliga folk. Perfekt avslut på en fartfylld helg.


En mysig bild på mig och Nettloppan från i fredags hemma hos Elsa, innan partaj hos Andreas. Mycket lyckat! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0