Lycka

Så helt sjukt galet kul! Igår hade vi två föreställningar med musikklasserna. Total lycka efteråt av all beröm och att få stå på scenen. Jag dör vad alla är duktiga. Jag och Maria ville inte byta om till våra egna kläder utan ville vara Eponine och Fantine för resten av kvällen..Dock fick vi tillsist slita oss men vi har tur. Ikväll kör vi igen :) Jag vill nästan inte ens ta studenten hehe.. nästan.


Jag och Maria <3 om två veckor firar vi studenten tillsammans med mottagning hos mig. Åh du är fin

Förresten va jag nyss och tränade Functionpass med en annan bästa vän, Allan den lilla gröna. SÅÅÅ jobbigt.


Kommentarer
Postat av: mikaela

åh ni är bästbästbäst

2011-05-28 @ 11:01:15
URL: http://mikaelaela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0