Here I go again

Hej vänner! Det var ett tag sen! Sist jag skrev var den dagen då min Alice drog till Afrika. Nu kommer hon hem om en vecka...!! Hur sjukt är inte det? Så medan hon har varit och levt livet och upplevt massa häftigt.. vad har jag då gjort? Jaani, jag har iallafall skaffat mig ett jobb! Och börjat köra på körskola, så lite vett har jag iaf känns det som.. hehe. Fast annars har tiden gått riktigt fort och egentligen har vi här hemma inte så mycket att skvallra om när hon kommer hem. Men åh så jag längtar! :)

Den här helgen är en jobb-helg, och jag sitter hemma för andra kvällen i rad = tråkigt men ack så skönt. Såg precis på så mycket bättre och ska faktiskt sova nu snart. Så kul för er att veta??...

Jag kom på nu varför jag alltid slutar blogga efter ca en dags aktivitet. Jag inser att det jag skriver är skittråkigt! Haha, men jaja.. Juste det var någon som ville veta hur jag sköter min hud. Svaret är enkelt: Jag sköter den inte! Lite tvål och vatten för att få bort sminket, sen är det klart! tada.

HHär är en lite bild på mitt ganska så mysiga rum:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0