ledig tisdag?

Hej! Så skönt, idag är jag ledig! Skönt efter mycket jobb i helgen, yes yes. Jag började dagen med lite mys hos O och sen var det körlektion som gällde. Vi tog en liten tripp till Uppsala och tillbaka. Ni får akta er på vägarna för nu är jag ute och byter körfält på motorvägen varannan sek. Men kul var det iallafall! Det är roligt när det går framåt :)

Nu sitter jag och plågar mig med att göra teoritester på körskolans hemsida. Znark. Och speciellt bra går det inte heller.. eller helt okej, men jag måste bli godkänd på ca 2 om dagen nu i en veckas tid för att ens få göra något teoriprov sen. AH JOBBIGT.


Bilder från igår när jag satt på jobbet och det inge kom några kunder och det enda jag hade att äta var pepparkakorna vi bjuder på.


Kommentarer
Postat av: Catja

Shit vad du är lik systrana olsen!!

2011-12-07 @ 11:27:51
URL: http://catjas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0