Lite 2011

Jag tänkte lägga upp lite bilder från höjdpunkter under året som gått! En liten miniresumé helt enkelt.

Jag började året med massa roliga tillställningar. Fester, middagar, födelsedagsfester. Januari var en händelserik månad.

Här, på Jonathans 20års middag/fest

Mikaela fyllde äntligen 18 och det firades med tjejmingel, middag och utgång


Ferbruari kom. Min dåvarande pojkvän drog till sydamerika i två månader. Här är en bild frn min 19årsdag! Som firades med de bästa tjejerna.

I Mars var det äntigen dags för vår projektkonsert; Osynlig i Stockholm. Världens bästa grupp som vi var lyckades vi sätta upp en riktigt grym konsert. Saknar det!



Studenten närmade sig och alla skivor satte igång


Min fina kille kom hem från amerika och vi hade många mysiga tider ihop


Våren kom och i maj satte musikklasserna på Rudbeck upp musikalen Les miserables. Jag spelade Eponine. Det här är en av de roligaste sakerna jag någonsin gjort. Saknar det riktigt mycket!


Härliga vår, Veronica Maggio och mys på taket med bästisar

När de mesta plugget var över (som jag har skippat att ta upp här..) så passade vi på att njuta av ledigheten och de sista dagarna innan studenten drog vi till Lauras landställe och laddade!


Vi åt studenlunch och var glada och ledsna över att det snart var över..


Den 10 Juni tog vi studenten!! Bästa dagen <3



Sommaren var här och jag och Otto åkte till Öland och njöt lite ihop


Firade midsommar med fina människor och var på andra roliga sommarfester




I brist på pengar och jobb blev det inte mycket till resor denna sommar. Men en mystripp till norrland blev det såklart!


Jag färgade håret i tråkfärg.. Men hade en grym kväll med dessa tre! Blev bjudna på Maggio av våra fina killar. Synd att jag inte hann bjuda tillbaks ;)


SprAlice skulle till Zenegal och vi hade hejdåfest i sann Afrikaanda hos henne i början av September


Många roliga utekvällar hade vi framför oss! Här på dromedary!


Baba Sonic. Jag och min nya tjej <3


Vi startade vår onsdagstradition = Bron kl 21.00 på SVT1! Sista gången firades med bubbel och utgång!


Gick på några maskerader i Oktober/November! Alltid lika kul! Här skulle vi till Felix och fråga mig inte vad jag var.. ha


Blev en riktig smyckestjej då jag fick jobb på Silver&Sånt och dessutom fick leka modell för fina Jennys smyckeshemsida: edengards.se


Tiden flög förbi och vips, så var min solstråle hemma igen! Mer taggad än någonsin på livet


De sista månaderna av året bestod av mycket jobb, men mycket fest och tid för nära och kära. Trots stora omställningar så har jag haft det superbra hela året. Tack alla fina älsklingar <3

NYÅR var bäst. Middag och tagg hos Fanny och sen bombfest hos Emelie i edsviken. Kunde inte bli bättre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0